Monday, August 18, 2008

吉隆玻﹣遊樂備忘

七個月大的大王第一次去吉隆玻,基本上飲食各方面都沒有問題!
雙子塔有兩所超市﹣位於地庫的Cold Storage和三樓的Isetan依勢單。
Pavilion地庫有間新的叫Mercanto,但D野幾貴, Parkson有BB部。
行遠DD的Lot 10有Isetan超市,但冇咩野賣,可以唔去。
*****
要找nappy有日本Unicharm的BabyPoko, 咩碼都有,我相信同香港水貨一樣,made in thailand, 而且價錢平。另外有huggies同香港的一樣,本人prefer Unicharm因為有winnie the pooh,有時地庫間Guardian, 或二樓Parkson BB部可能會有discount。
*****
Baby wipes
用開Johnsons BB 的周圍都有,其他牌子made in china唔識無用過。
Parkson BB 部有Pigeon。
*****
Baby bottle cleanser and clothes washing liquid
都係Parkson BB部的Pigeon專櫃有齊,十分好彩買到細size, 出trip 好用!
esp 唔太可能㷛奶樽,用酒店個水㷛㷛好水沖下洗好的樽就算。
*****
嬰兒食品
本身帶定奶粉費事又轉,否則香港大部份牌子都有,eg A+, Nestle, ...我都唔係好知太多香港奶粉。
Isetan有旅行裝wakodo 奶粉,仲有好多粥仔飯仔!
其他Baby food如亨氏,Gerber, 仲有隻叫organic baby 或Nestle range的糊仔都好齊。
水方面,有無限量Evian飲,價錢同香港一樣,好OK!
*****
去街呢,其實公共交通都確實係問題,出入都一定要打的,BB車係無咩可能搭到車!推出街都唔太易,因為車唔讓又好多梯級,好彩馬拉人都好好心幫忙!
至於changing room方面都唔係問題,我覺得新mall比香港的做得更完善,雙子塔都唔駛講,每層female toilet都有changing area(唔只係塊板), 更有一間特大可推埋BB車入去,仲有個小朋友toilet。
而地庫在toy r us 對面有個特大changing room。
而Pavilion呢,可能因為面積大,所以走來走去搵左一陣至搵到,係individual房,所以有時要等,不過D人都好好,我地開門見到有對couple,咁梗係唔好意思關返門,一分鐘到,佢地出來同我地講唔好意思,俾我地入,而佢地就在門口執返好佢地DBB野,anyway changing room都係層層有,好方便, 只係我地懶再行去搵!

(記得六月返香港時,去左沙田市中心一次,過經之麻,令我再不敢去呢個地方,話說周日很多人,要排隊等換nappy,排左近半個鐘,唔好以為我等好多個,我只係等一個肥婆,出來時仲好似大晒咁!) 

No comments:

Post a Comment