Monday, May 10, 2010

北海道之旅﹣3

正如一位好友所講
在日本買到的,其實在香港都會買到
所以,我沒有期望在日本大購物(加上日yen紙水高)
去過幾躺東京,人多車多,沒有很濃的假期感
反而北海道會比較靜,浸完溫泉返去札幌行下又得
(加上Luca媽我已經跟什麼港系日系潮流脫了節,
咩咩labels我全部都唔識,沒有什麼限定東西要買
反而此行最想食,係蜜瓜!)

登別玩完,回札幌這天下雪


廻轉sushi餐廳,很熱鬧呢!
這位哥哥很照顧我們,不過上鏡怕醜



湊住小朋友推住車仔,不敢去拉面橫丁
一來不想去排隊,二來估計那邊地方窄
還是來這個拉面共和國不用迫,又方便
大部份拉面店都有BB餐椅,餐具,真的很周到!



成日行街行左三日,都好似不特別睇左好多野
百貨公司太多,商場太多,步行街太多
真係有多多錢都唔夠洗
奇怪是,這幾日都不是什麼假期
但日間shopping的人多的是啊!



4 comments:

  1. 有無買d煮菜用既材料亜?

    ReplyDelete
  2. 日本人鐘意shopping 嘛 !
    我成日覺得日本人以shopping 振興經濟好勁 !!

    ReplyDelete
  3. 大大下個樣開始似你

    ReplyDelete
  4. 我好鍾意食日本野, 又鐘意買日本野, 如果比我去到日本, 一定洗好多錢...... 都係發下夢好 LU...

    ReplyDelete